AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Olur mu canım niye garipsensin, ayrıldıktan sonra birlikte yemeğe, yemekten sonrada dondurma yemeye gideriz😄
Aradaki saygı ortamı sağlanabilmişse bence garip olmayabilir yani.
Zaten yıl olmuş 2022 amann kim kiminle arkadaş olursa olsun.
Bence garipsencek bir durun düşman kalırdım ben kesin sanki başka arkadaş yok bana onunla arkadaş kalcam birde
Sıcak sıcağına olmuyor o ya, belki sonra baya zaman geçtikten sonra ama dediğim gibi sıcak sıcağına olmaz!
Bence kalınabilir neden kalınmasın ki? Ama tabi ki yeni sevgili bunu asla kabul etmez oda ayrı bir konu...
Arkadaşlık süreci yaşanmış duygulardan dolayı doğru ilerlemez. Temas isteği felan olur. Olur da olur zor işler
Kalınabilir, ama öyle olunca da eski sevgili eskide kalmıyor , tekrardan sevgili olma ihtimali de var :d
Seninde dediğin gibi kavgalı kötü bi şekilde ayrılık olmadıysa görüşülebilir sonuçta ilişki yaşıycak kadar anlaştığın biri iyi bi arkadaş olabilir
Ben o kadar medeni olamam sanırım ajsjs garipsemem de ne bileyim arkadaştan sevgili olur da sevgiliden arkadaş oh noo ben yapamamke xd
Eğer kötü bir ayrılık yaşamayıp kavga etmedi isek arkadaş kalmamızda sorun olmaz.😄 Bende eski sevgilimle arkadaş kaldım ama iletişimde değiliz.
Arkadaş kalmaya gerek yok ama düşman olmaya da gerek yok şimdi bir şeyler yaşandı bitti gitti konuşulur sohbet edilebilir yine
Exle arkadaş olunur da aşık olunmadıysa bence ya, aşık olunduktan sonra birazcık zor bana göre
Garipsenecek bir şey değil belki ama ben yapamam 🥲
Eski eskide kalmalı.
eskinle arkadaş kalma hayal kırıklığını göz önünde tutmak istermisin
Evet çünkü nasıl kalınabiliyor yaa demek ki sevmemişler birbirini diye düşünürüm
Anılar aklıma gelir arkadaş olamam ama konuşurum yani düşman olmaya gerek yok.
Nasıl ayrıldığına bağlı şimdi. Ama çok samimi olunmamalı bnce taraflardan birinin yardıma ihtiyacı olunursa devreye girilmesi istenirse girilir hal hatır sorulur arada yeterli
İyi bir tercih değil bence.
Her yerden engellenilmeli
Ben kalamam hep bir ondan kalan sevginaşk kalır ne onu ne kendimi üzmek istemem
degil bir kere nir sey hissedip paylastıysan alevlenmeye hazır olur o iliski her daim
Bana göre değil ya ben arkadas kalamıyorum. Ya hep ya hiç 😀
Garipsenecek bir durum bence ama eski sevgilimle arkadaş kalmak isterdim açıkçası
Bence normal. İki tarafta bunu başarabiliyorsa güzel.
En iyisimi eski hiç bir şeyle bir daha muhatap olmamak :D
evet öyle ve öyle olan kişilerinden sevdiğini hiç düşünmüyorum
Nereden bakarsan bak saçma ve garipsenecek bir durum bence.
Hellooo sahur kaktüsü son kola yudumu geğirtisi
O kadar geniş değilim olamam
Arkadaşlığı batsın. 😃 Uzak dursun yeterli denir ona kısaca garip durum olmadan.
Ben kalırım şahsen hiçte öyle ergence tavır takınmaya gerek yok
Olmaz.. yeni sevgiliye cok büyük saygısızlık olurdu.
Kotu ayrilmayanlar rahatlikla basarabilir birbirlerinin exleriyle olan sevgililer var qsgsgshd
Yeni sevgili yapmayan engel bir durum. Neresinden baksan boş iş.
Tutkulu bir aşk olmamışsa eğlenmelik yönümüz daha çok fazlaysa
Olabilirdi
Değilse zor olurdu.
Şahsen ben kalmam kalanlar kalabilir benim için eski eskide kalmıştır
Olan olmuş biten bitmiş, gereksizce fazlalık, gerek yok, next kardeşim next
Ben kalanı garipsemem ama ex ile arkadaş kalmam kesinlikle. Cozutuyorlar çünkü))
Olması gerejen ama çoğu yadırgıyor, garipsiyır nedense. Ama ayrılık sebebine göre değişir tabi.
Eski sevgilimi yeni sevgilisi ile görmek beni bozar
Eskide kalanı bırak arkadaş kalmayı aynı şehirde bile bulunmak istemem
Hayır değil, adamın sevgilisi var hâlâ benimle arkadaşlık yapıyor. Bence normal şeyler 🤪
kotu bir ayrilik olmadiysa neden arkadas kalmayalim ki
Ben eski sevgililerimden biriyle halen dostluğumu devam ettiriyorum. Hem de 17-18 yıldır
Ne dicen kanka ne güzel silkişiyorduk ne zamanlardı mı dicen dkkfkf
İyi şekilde bitmiş olsa bile ortada yaşanmışlıklar var.. Bir şeyler bittikten sonra kendisinin arkadaşlığına ihtiyaç duymam..
Ben yapamam şahsen..
Anılar canlanır gözümde.. İyisi de kötüsü de etkiler anlık sıfatımız ne olursa olsun onunla..
Eski sevgiliyle arkadaş, dost kalınmaz.
Neden
Nedeni yok, ben kalmam, kalan kalsın
Bir çoğuyla sık görüşmesekte arkadaş kaldık kalınmasada düzgün ayrılmak mühim
Garip tabi ki. Yani olmaz demiyorum ama garip. Yeni sevgililer olunca nasıl bir şey olacak bir düşünün bakim. En güzeli herkesin kendi yoluna gitmesi. Ekstrem bir şey olmadığı sürece de bir daha konuşmamak en sağlıklısı.
Sitenin en eskilerinden hayri ablam yaaa seni görmek güzel. Kalınmaz
eski nickin ne :D
KingBoy_ 😃
Ceren bunu sana özellikle açıklamak isterdim ama okumayacaksın diye uğraşmak istemiyorum doğrusu.
Evet.. eski sevgiliyle arkadaş, dost kalınmaaz.🤦🏻♀️
Bir adil yıldırım atasözu derkı eskı sevgıloyle arkadas kalınmaz😂
Arkadaş kalınmalı ve kuma olarak da modernliğe gidilmeli. 🤓
Eski sevgiliden arkadaş falan olmuyor ya gerçekten seviyorsan çok can acıtan bi durum yani kanımca ;(
Hayır tabiki neden garip olsun? Gerçi ben olamazdım da neyyseee😂 Kötü ayrılık olmadıysa gayet de arkadaş olunur diyorlar :)
Eğer arkadaş kalkabiliyorsanız ya hala seviyorsunuzdur ya da hiç sevmemişsinizdir
Bence kalınmaz abi öpüştüğün adamla nasıl arkadaş kalasın
Sözüm ona bizde arkadaş kalmaya karar verdik ama devamlı laf sokuyoruz birbimize
Tehlikeli bir durum olduğu kesin ama arkadaş kalanlarda oluyor
Benimde eski sevgilim arkadaş kalalim teklifinde bulunmustu ama istememisyim ben😅