Geçen birisi bana camdaki kızı izliyomuş onu anlatıyor du bende tabi pek takip etmem ama ayıp olmasın diye dinliyorum kendisini bana sordu sen izliyormusun bende hayır dedim neden ya izle çok güzel filan diyince bende ne münasebet işim gücüm yok camdaki kızı izliyecem sapıkmıyım röntgencimiyim bana ne camdaki kızdan dedim o an baya bir suskunluk oldu ortamda umarım yeterince soğuk gelmiştir 😊
Arabayı boşaltmamız lazım ; demişti eleman, sevkiyat geldiğinde. Bende sen oral yap diğerleri el atarlarlar demiştim. Sevkiyat bitene kadar kimse konuşmadı