Herhangi bir karşı cinsin yanında yaptığım herhangi bir espri onlar tarafından hep soğuk görülmüştür. 😊 Tabi aynı espriyi benden duyup tekrarlayan bad boya kahkahalarla gülerlerdi... Demek ki bu da nasip kısmet işi... 😊
Lise dönemimde çok soğuk espriler yapardım. Ancak aklımda sadece bir tanesi kaldı çünkü soğuk olmasına rağmen baya güldürmüştüm. Espri şuydu; Bir gün dershanede matematik dersindeyken, yoldan overlok makinesi arabası geçiyordu. "Overlok makinesi ayağınıza geldi" dediği anda "aaahhh" diye bağırmıştım. Hoca çok korktu ne oldu falan dedi. Sınıftakiler de tabi merak ediyor ne oldu diye. Dedim ki hocam overlok makinesi ayağıma geldi de ondan bağırdım 😅 sonra ders işlenememişti gülmekten 😂 bu da böyle bir anımdır.
Yok o da güldü 😄 zaten hocalarla aram çok iyiydi. Hatta o şakayı yaptığım hoca en şakam olan, en iyi anlaştığım hocaydı 😄 tabi sonra ek ders koyup bizi orada rehin tutarak, asıl bombayı o patlatmıştı 😄😄
Açık olursa hesap kartı da temassız geçiyor. 😃 Ben bir defa üniversite de yemek kartı basılan yere turnike de öğrenci kartı basmaya çalışıyordum. Arkadaş şoför kapıyı açarsa binersin kanka demişti. 🤣🤣🤣
İlginç durum açıkken bile şifre istemesi. Normal de limit günlük miktarı aşımı olunca istemesi gerekli. Finans biraz işi ciddi tutuyor gibi... Normal hal olmuyordu pek o zamanlar. 😃
Ortaokuldayken bir kağıda 'hayallerim' yazıp kağıdı pet şişenin içindeki suya atıp arkadaşlarıma 'bakın hayallerim suya düştü' dedim hepsi beni dövdü. Şu ana kadar yaptığım en iğrenç esprilerden biriydi.