Yaşama sevinci yüksek insanların sırrı nedir?

Ben 22 yaşındayım ve hayatım amaçsız cidden. Dinimden uzaklaştım, dünyevi şeyler boş ve anlamsız geliyor. Kısacası savruluyorum.

Ama bazı insanlara bakıyorum da. İti serserisi, beş para etmez insanlar, katiller çoğunlukta olmakla beraber biraz da iyi insanlar yaşam enerjisiyle dolular. Bu insanlar bir dine inansa bile çoğu gereğini yerine getirmiyor. Müslüman ama namaz kılmıyor zina ediyor vs ama sorgulamaya yeltenmiyor bile. Yaptığını doğru biliyor kendini kasmıyor.

Bazıları da bir şeyin peşine fütursuzca takılmış gidiyor. Bu insanlarda müthiş bir yaşam sevinci var ben ve benim gibiler de her gün hayatı sorguluyor. Ne yapmak lazım bilmiyorum artık kafayı yiyeceğim :/
Yaşama sevinci yüksek insanların sırrı nedir?
Cevapla