Ailesiyle (anne-baba) ile görüşmeyenler bayramlarda içindeki boşluğu nasıl dolduruyor?

Annem ile özel sebeplerle ki haksız olduğuma inandığım bir zerre bile yok, ve aslında daha huzurlu devam ediyorum hayatıma, ancak içim çok buruklaştı son günlerde. Kararlıyım tutumumda devam etmeye, ancak içindeki bu boşluk 🥺
Ailesiyle (anne-baba) ile görüşmeyenler bayramlarda içindeki boşluğu nasıl dolduruyor?
Cevapla