Henüz 13 yaşında bir kız çocuğu neler düşünür ki?

Daha dün mahalleden bir kız çocuğuyla tanıştım henüz 13 yaşında bana sorduğu soru "abla ben iki kişi arasında kaldım ama hangisini seçicem bilmiyorum" şaşırdım ilk başta tebessüm ettim ortaokul terk okumuyo da kendi bırakmış neyse muhabbetin devamını getirdim "ikisi de amcamın oğlu biri 19 biri 20 yaşında" deyince yuh artık! dedim bu yaşta neyin kafası bu ya hadi kızı geçtim koca herifler ne istiyo bacak kadar kızdan bide öz yeğenleri ikisininde akrabaları benim çok yakın arkadaşlarım ben bu konuyu konuşmak istiyorum açık açık arkadaşlarla ama ne denir ki şimdi?
Henüz 13 yaşında bir kız çocuğu neler düşünür ki?
Cevapla