Parasızlık insanı bunalıma sokarmış dedikleri doğruymuş😢 genç yaşımda reva mı bu?

Üniversiteliyim babam koronadan vefat etti o yüzden artık bursum ile hem yurt parasını ödüyorum kalanına da yol yemek ve özel ihtiyaçlar alıyorum (yemeği Üni yemekhanesinde 5 liraya yiyorum lüks sanmayın) ay sonu geldi mi para kalmıyor sadece yaşamak için yaşıyorum bildiğiniz 😔😔 şimdi bayram geldi yurtta herkes evine gitti sanki terk edilmiş yurtta tek kalmış gibiyim cebimde param yok bir şey yapacak gün boyu yurtta oturuyorum ve bunalıma girdim galiba ağlıyorum. Keşke bir bursum daha olsa diyorum ama nereden alacağım kimse vermez ki. Neyse içimi dökmek istedim sadece 😔 memlekete gidenler nerden buluyor parayı acaba babaları mı veriyor burstan arttırmak mümkün değil
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar canım çok sıkkın bugün annemden kötü haber aldım doktor raporuna bakmış hastalığı daha kötüye gitmiş 1-1,5 yıla kalmaz sakat kalacakmış ayaklarından canım çok sıkıldı verem testi istemiş neden hayat bu kadar kötü yaşamak istemiyorum
Parasızlık insanı bunalıma sokarmış dedikleri doğruymuş😢 genç yaşımda reva mı bu?
Cevapla