Arkadaşlar dun 2 senelik sevgilimi affetmemem gereken bi konuda affettim kendime haksızlık ettim sizce napmalıyım detayda anlatcam?

2 ay kadar önce telefonunda gizli fotolar kısmında ünlülerin bazı müstehcen fotolarını buldum ( anladınız ) çok kızdım oda arkadaşımın attığı story bile ss alınmıştı 3 fotosu hem de. En çok kanıma dokunan bu olmuştu. Biraz dekolte açık giyen bi kız.

Neyse dün beraberdik o uyurken telefonuna baktım şifresi bende. Bu sefer de notlar kısmına 100 tane foto koymuş gene birsürü foto bilmemne oda arkadaşımı da yakaladım gene. Ağlamaya başladım bitti dedim bune dedim başladı ağlamaya. ailem biliyo seni anneme ne derim yapma etme , bi orsp bitiremez benim 2 senelik ilişkimi sensz yapamam dedi uyumadı 3 saat ağladı. Ağlaştık. Sonunda dayanamadım barıştım ama hala çok kırgınım.
Arkadaşlar dun 2 senelik sevgilimi affetmemem gereken bi konuda affettim kendime haksızlık ettim sizce napmalıyım detayda anlatcam?
Cevapla