Bi sabah uyandınız evde kimse yok, dışarı baktınız kuşlar, kediler ve köpeklerden başka kimseler yok. Her yer ıssız bir sessizlik içinde. Dışarı çıkınca anlıyorsunuz ki sizden başka hiç bir insan yok. Bu durumda ne düşünürsünüz, ne yapardınız?
Akşam olunca farkederdim herhalde, her sabah evde kimse yokken uyanıyorum ve hiç dışarı bakmıyorum pencereden. Sonrasında çalışma masamda geçiyor günüm. Yani demem o ki çok geç farkederdim.
Hayvanlar bir müddet sonra evlere girecek daha sonrada evler bakımsızlıktan çökmeye başlayacak zaten. Düşün hiçbir ev ilaçlanmıyor en basitinden haşereler girecek. Medeniyeti tekrar kurmak lazım çok ürkünç.😬