Sizce ben mi kıskancım, yoksa o mu kötü biri?

Bi arkadaşım var adı ela. Yurtta oda arkadaşıyız. Ela çok flörtöz. İlk tanıştığımızda sürekli uyuyan bir kızdı simdi çok farklı biri oldu. Ben biriyle bakışsam arkasından diyo ki bana biri istek atmış baksana o bakışıyorum dediğin çocuk galiba. Ama bakiyorum yok o değil. Biriyle tanışıp ekleşiyorum instagramda hemen diyo ki adi... mıydı. Öyle biri bana istek atmışta. Bakıyorum alakası yok.. Furkan diye bi yakın arkadaşı vardi elanın. En son görüştük ela ben furkan. Furkan bana karşı çok ilgiliydi sürekli iltifat ediyodu. Elanın da kalbini kırdı biraz. Sonra bi baktim furkan elaya yürüyo gönlünü almış falan beni sallamıyo. Çok garip geldi ve çok kızdım açıkcası. Böyle yapınca sinirleniyorum acaba ben kıskançlık mı yapıyorum yoksa o elada mı bi sorun var anlamadım daha bir sürü örnek var böyle.
Sizce ben mi kıskancım, yoksa o mu kötü biri?
Cevapla