Tanımadığın insanlara iltifat eder misin?

ben bazen iltifat ediyorum saçını, tarzını, yüzünü beğendiklerime vs. şaşırıp teşekkür edip gülümsüyorlar ve o gün mutlu hissettiklerine eminim. bence insanları mutlu etmek güzel kız ya da erkek. tabii yolun ortasında durdurup etmiyorum da otobüste, mağazada, kampüste ediyorum
Tanımadığın insanlara iltifat eder misin?
Cevapla