Bu sebepten yaşamaya devam etmek istememek mantıklı mı sizce?

19 yaşındayım genetik değil ama saçlarımda ilk beyaz çıkalı 3 ay oldu 3 ayda çok hızlı arttı belli olmuyor beyazlar henüz ama çok korkuyorum erken ölmek bile istiyorum yaşama dair umudum kalmamış gibi sanki 19 yaşında neden beyazlar ki saç genetik de değilse bundan birkaç yıl sonrasını görmek istemiyorum daha yaşım 19 olsa ne yazar 25 yaşıma gelince beni yaşlı sanacaklar böyle devam ederse ben zaten kendimi sevmeyen kendimle barışık olmayan biriyim üstüne bir de bu yaşta böyle bir şey başıma gelince yasana dair umudum hiç kalmadı insanlar yaşlı gözüyle bakacak bana aaa senin yaşın 25 mıydı büyük duruyorsun bilmem ne falan diyecekler cidden bıktım artık bazen olumlu düşünüyorum artmaz heralde diyordum ama arttı zaten hep öyle olur ya benim hayatımda başıma kötü bir şey gelse de hep olumsuz devam eder benim hayatım böyle zaten
Bu sebepten yaşamaya devam etmek istememek mantıklı mı sizce?
Cevapla