Çok yoruldum yanlizliktan neden boyle 😓?(dertleşmek istedim yeri değil yazmayin.)?

Ne bi ailem ne bi dostum ne soyle karsilikli konustugim biri var sanalda evet sen bide 2 kişi var wpden konustugumuz ama nr bileyim ya hayatima bakiyorum berbat aileme bakiyorum sevilmiyorum ya herkese deger veriyorum gidiyolar canım gücsuz beceriksiz hayatta bi gram başarisi olmayan biriyim boş beles yaşıyorum mutsuzum ama anliyan yok ya ne kuzen ne bi arkadaş bi tane yok ya bi insan batakliga ne kadar duşebilirse o kadar duştum cikamiyorim uzun suredir boyleyim hayatla bi bagim yok amacim yok yarın bana sadece eziyet yaşamak istemiyorum ama ölmek kolay değil beceremiyorum onu bile beceremedim sevilmiyorum sevmeyi beceremedim ya diyorum bi işim olsun kendi duzenimi kurayim yok hep birileri engel oluyor anlamiyorum zor çok yoruldum
Çok yoruldum yanlizliktan neden boyle 😓?(dertleşmek istedim yeri değil yazmayin.)?
Cevapla