İşe girince dikkat edilmesi gerekenler?

3 yerde çalıştım daha önce ilk çalıştığım yer çok güzeldi. Çalıştığım insanlar, patron anlayışlıydı.
İkinci çalıştığım yerde hakarete maruz kaldım. Bu yüzden çıktım. Üstelik yaptığım bir hata da yoktu.
En son çalıştığım yerde de aşırı sıkıydı. İşim çok ağır ve patron sana maaş veriyor diye her istediğini yapacağım bir köle gibi kullanmak istedi. Nerede ne eksik koş. En ufak şeyde üstüme gelinirdi.

Acaba ben mi hata yapıyorum? Neye dikkat etmem gerekiyor. Kadınlar arasında iş yerinde niye çok fazla dedikodu dönüyor. 2 kadın mesela düşman gibiydi asla anlaşamazdı. Kavga ederler gelirler bana anlatır kendi söylediği şeyleri sonra o kavga ettiği kadına gidip sanki ben söylemişim gibi anlattı. Şok oldum ama bir türlü işin içinden de çıkamadım. Ben mi yanlış yapıyorum? Üstelik kadına hiçbir şey de söylemedim.
İşe girince dikkat edilmesi gerekenler?
Cevapla