3 yerde çalıştım daha önce ilk çalıştığım yer çok güzeldi. Çalıştığım insanlar, patron anlayışlıydı.
İkinci çalıştığım yerde hakarete maruz kaldım. Bu yüzden çıktım. Üstelik yaptığım bir hata da yoktu.
En son çalıştığım yerde de aşırı sıkıydı. İşim çok ağır ve patron sana maaş veriyor diye her istediğini yapacağım bir köle gibi kullanmak istedi. Nerede ne eksik koş. En ufak şeyde üstüme gelinirdi.
Acaba ben mi hata yapıyorum? Neye dikkat etmem gerekiyor. Kadınlar arasında iş yerinde niye çok fazla dedikodu dönüyor. 2 kadın mesela düşman gibiydi asla anlaşamazdı. Kavga ederler gelirler bana anlatır kendi söylediği şeyleri sonra o kavga ettiği kadına gidip sanki ben söylemişim gibi anlattı. Şok oldum ama bir türlü işin içinden de çıkamadım. Ben mi yanlış yapıyorum? Üstelik kadına hiçbir şey de söylemedim.
İkinci çalıştığım yerde hakarete maruz kaldım. Bu yüzden çıktım. Üstelik yaptığım bir hata da yoktu.
En son çalıştığım yerde de aşırı sıkıydı. İşim çok ağır ve patron sana maaş veriyor diye her istediğini yapacağım bir köle gibi kullanmak istedi. Nerede ne eksik koş. En ufak şeyde üstüme gelinirdi.
Acaba ben mi hata yapıyorum? Neye dikkat etmem gerekiyor. Kadınlar arasında iş yerinde niye çok fazla dedikodu dönüyor. 2 kadın mesela düşman gibiydi asla anlaşamazdı. Kavga ederler gelirler bana anlatır kendi söylediği şeyleri sonra o kavga ettiği kadına gidip sanki ben söylemişim gibi anlattı. Şok oldum ama bir türlü işin içinden de çıkamadım. Ben mi yanlış yapıyorum? Üstelik kadına hiçbir şey de söylemedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer