Çok suçlu hissediyorum kötü bi arkadaş mıyım sizce?

10 yıllık arkadaşımla konuşurken artık çok geriliyorum ima yapıyomuş gibi hissediyorum ya da gerildiğim için normal davranışları gözüme batmaya başladı özgüvenimi düşürüyor hiç iyi hissetmiyorum konuşurken iyi enerjiler almıyorum ve biraz alttan bullylendiğimi hissediyorum... sizce arkadaşım hakkında böyle düşünmem yanlış mı yoksa hislerimi dinleyip mesafe mi koymalıyım bana gerçekten iti gelmemeye başladı
Güncellemeler
+1 yıl
ona sor bunu diyenler illa olacaktır ama bu gibi duygularımıj açamıyorum asla direkt mesafe koyuyorujm çünkü açsam da bi işe yaramıyor deneyimledim daha önce
Çok suçlu hissediyorum kötü bi arkadaş mıyım sizce?
Cevapla