Güncellemeler
+1 yıl
ona sor bunu diyenler illa olacaktır ama bu gibi duygularımıj açamıyorum asla direkt mesafe koyuyorujm çünkü açsam da bi işe yaramıyor deneyimledim daha önce
Bonsoir!
Sana iyi gelmeyen birini etrafında tutman sadece sana zarar verir. Düşünmüşsün sana olan etkilerini ve bence sonuca gitmelisin. İyi değilse bir saniye bile tutmaman gerek. Ben öyle yapmaya çalışıyorum. <3
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?