İnsanlar neden bu kadar kötü niyetli?

Ben kimsenin kalbini kırmamaya çalıştıkça , nazik biri oldukça insanlar üste çıkmaya çalışıyor. Bu iş hayatında da özel hayatta da böyle. Özellikle iş hayatında daha çok. Kibar davranıyorum insanlara iltifat ediyorum birine baktığım zaman onda ki kusurları değil güzellikleri görüyorum ama insanlar fırsat buldukça beni eleştiriyor yok saçın niye böyle yok niye böyle dedin niye öyle yaptın vs. özelliklede hemcinslerim yani kadınlar daha çok eleştiriyor , O anda kalbim kırılsa da cevap veremiyorum sanki hiç umursamıyormuş gibi gülüp geçiyorum ki taktığımı düşünmesinler diye ama eve gelince üzüntüden ağlıyorum Sizce bu insanlarla nasıl başa çıkarım?
İnsanlar neden bu kadar kötü niyetli?
Cevapla