AK Partiyi destekliyoruz. İnce'yi kendi partisi bile tuvalet kağıdı gibi kullanıp attı.. O kafadaki biri ülkeyi idare etmeye kalksa, bizi Ermeniler çiğ çiğ yer... Bırakın bu incelmiş sevdayı. Gelin Ak Parti de vatanınız için çalışın. Belki sizde bir SIHA, TOGG, Füze ya da ne biliim nükleer enerji konusunda beyninizi geliştirirsiniz.
Katılmıştık. Ortam çok iyiydi her kesimden insan vardı ama sonuç..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İnce bidaha miting versin bu kalabalığın çeyreğini yakalarsa oyum seve seve onundur ama bi iş çıkmaz ordan. Kalabalığın sebebi başarısı ince değil chp.