Siz hangi isimleri daha çok beğeniyorsunuz?

Yeni nesilde konulan Lina, İkra, Asel tarzı isimleri mi yoksa

Aylin, Deniz, Ezgi gibi 80lerde 90larda moda olmuş isimleri mi daha çok beğeniyorsunuz?

Bana kalırsa ikinci yazdığım isimler daha iyi hem çocukta hem yaşlıda normal duruyor ilk isimler çok garip geliyor bana :)
Siz hangi isimleri daha çok beğeniyorsunuz?
Cevapla