İnsanlar feminist olmak zorunda mı?

Ben feminist değilim. Feminizmden de nefret ediyorum. Feminizmi eleştirdim diye direk konum kaldırıldı. Bu çok saçma değil mi? Feminist değilim arkadaşım, olmak zorunda da değilim. Türk yasalarına göre feminizmi eleştirmek fikir özgürlüğüdür. Bu ne böyle yahu. Kadın şeriatı gibi bir şey bu feminizm. En ufak eleştiride bile konumuz kaldırılıyor.
İnsanlar feminist olmak zorunda mı?
Cevapla