Aile & Toplum Birinin bize çok iyi geldiğini bilsek bile direnmeli miyiz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 45 Yapay Zekaya Sor Öylesine bir soru 🎊❣ Güncellemeler+1 yıl Soruyu öylesine sordum 🙄 Birinin bize çok iyi geldiğini bilsek bile direnmeli miyiz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. biri seni mutlu ediyorsa direnmenin anlamı nedir? 0 0 Yorumla
miaovv Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 435 cevap paylaştı. Hayır iyi geliyorsa kendını bırak bırak sana ıyı gelsın ruhuna bedenına bahar getırsın 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Aynı anda hem baharı hem kişi getiriyorsa 🤔 Yorumla Soran +1 yıl Kışı** Yorumla miaovv +1 yıl ben sende çiçekler açmak istiyorum de karını rüzgarını bırak da gel de :) Yorumla
Aselcik23 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Hiç gerek yok direnmeye yolunu değiştir öylede böylede yanlış goruyorsun insanlar nankör pislik olmuş bilirim çok iyi bilirimmmm 1 0 Yorumla
SevmekGuzel007 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Çok iyi geliyorsa ilaç gibidir şifa niyetine iyi gider. 1 0 Yorumla
Lütfetmedinizefenim Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aklınla düşünüp karar vermelisinSeni güldürmedi yetmez 1 0 Yorumla
İsasagir1 Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Ne kadar iyi gelirse gelsin eğerki sana karşı bir adım atmamışsa hiç umrumda olmas 1 0 Yorumla
GhostlyKisses Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İyi geliyor diye direnip bazı şeylerden ödün vermekte saçma olurdu. Bilemedim. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Çevremde pek kimse kalmadı iyi geliyor mu gelmiyor mu anlayamıyorum zaten 1 0 Yorumla
Adıultimeguide Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl İyi gelirim iyi de gelirler ama yinede giderler bunu bir türlü anlayamadım. 🤷♀️ 0 0 Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Kendine iyi gelmiyorsa insan başkasından medet ummasın. 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Ben direnmem..Herkesi bilemem.. 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Teslim mi olursun 🤔... Yorumla tiryakinimtiryakin +1 yıl Hayır tabii ki.. Bana iyi geliyorsa hayatımda tutmaya çalışırım.. Yorumla Soran +1 yıl Atraksiyon yokmuş 😏 Yorumla tiryakinimtiryakin +1 yıl Sana atraksiyon mu lazım.. :/ Yorumla Soran +1 yıl Yooo lazım değil 🙄 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Direnmene gerek görmeyeceğin, sana iyi gelecek olanları düşün 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Böyle sormana gerek olmayanlar sana daha iyi gelmezmi Yorumla
Black_Desire Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Direnmeyi bırak kaçmaya başla tehlike geliyor 😀🤣 1 0 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Birisi bize iyi geliyorsa, niye direneceğiz ki? 1 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Mantığın uzak dur diyorsa en iyisi uzak durmaktır 1 0 Yorumla
yhadhemeseneolee Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl hayir hemen soyunup teslim olmaliyiz 1 0 Yorumla
ANGAY Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. ne için direniceksin? 0 0 Yorumla
SonModelUye Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 34% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 921 cevap paylaştı. biri size iyi geliyorsa ona güzel gidin.. 0 0 Yorumla
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl İyi gelenlere neden direnmeliyiz ki? Saçma olur. 0 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Ne direnmesi salı verin küçük enişteyi yol alsın 0 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Direnmemeli 1 0 Yorumla
KingNothing01 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayır ben direnmem 0 0 Yorumla
Dubaiprensi Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Diren daima 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
biri seni mutlu ediyorsa direnmenin anlamı nedir?
Hayır iyi geliyorsa kendını bırak bırak sana ıyı gelsın ruhuna bedenına bahar getırsın
Aynı anda hem baharı hem kişi getiriyorsa 🤔
Kışı**
ben sende çiçekler açmak istiyorum de karını rüzgarını bırak da gel de :)
Hiç gerek yok direnmeye yolunu değiştir öylede böylede yanlış goruyorsun insanlar nankör pislik olmuş bilirim çok iyi bilirimmmm
Çok iyi geliyorsa ilaç gibidir şifa niyetine iyi gider.
Aklınla düşünüp karar vermelisin
Seni güldürmedi yetmez
Ne kadar iyi gelirse gelsin eğerki sana karşı bir adım atmamışsa hiç umrumda olmas
İyi geliyor diye direnip bazı şeylerden ödün vermekte saçma olurdu. Bilemedim.
Çevremde pek kimse kalmadı iyi geliyor mu gelmiyor mu anlayamıyorum zaten
İyi gelirim iyi de gelirler ama yinede giderler bunu bir türlü anlayamadım. 🤷♀️
Kendine iyi gelmiyorsa insan başkasından medet ummasın.
Ben direnmem..
Herkesi bilemem..
Teslim mi olursun 🤔...
Hayır tabii ki..
Bana iyi geliyorsa hayatımda tutmaya çalışırım..
Atraksiyon yokmuş 😏
Sana atraksiyon mu lazım.. :/
Yooo lazım değil 🙄
Direnmene gerek görmeyeceğin, sana iyi gelecek olanları düşün
Böyle sormana gerek olmayanlar sana daha iyi gelmezmi
Direnmeyi bırak kaçmaya başla tehlike geliyor 😀🤣
Birisi bize iyi geliyorsa, niye direneceğiz ki?
Mantığın uzak dur diyorsa en iyisi uzak durmaktır
hayir hemen soyunup teslim olmaliyiz
İyi geliyorsa niye direnim 😃..
ne için direniceksin?
biri size iyi geliyorsa ona güzel gidin..
hayır direnmemeliyiz.
İyi geliyorsa neden direneyim
Ona direnme kendine diren duygusal boşluktan hepsii
Direnmeliyiz den kastın nedir?
Hayır. İyi gelen kalmalı.
olmaması gereken kişiyse evet
İyi gelenlere neden direnmeliyiz ki? Saçma olur.
Ne direnmesi salı verin küçük enişteyi yol alsın
Direnmemeli
Direnmeliyiz bence
Evet
Hayır direnmiyorum.
Hayır ben direnmem
Tabi
neye direnicen
Diren dostum
Evet Direnmelisin
Diren.. Arkandayım ben
Diren daima
hayir direnmem
Şizofrenik bi soru
Direnmeliyiz