Bakış açılarınız neler? Hangisine yönelim olması gerektiğini düşünüyorsunuz? 


hic biseyde asiriliga gelemem ailem gelenekci ben de az modernist ortaya karisik bisey cikiyo hepsinden azicik tadimlik kuruyemis gibi
Cevap
3Cevap
Ortaya karışıkım. Bu konu ciddi ve hassas bir konu. İnsanın içine doğduğu ülke ve aile önemli bir rol oynuyor modernist ya da gelenekçi olmasında.
Modernist ve yenilikci bir vizyonum var. Geleneksellik bana gore degil.
Modern olmaya çalışsamda bir yönümle biraz geleneğe kayıyorum...
Gelenekçi sanırım aile tarafından öyle büyütülunce değişmek zor oluyo
Seçim her zaman senin elinde
Her şeyin tuzu veya şekeri ayarlıdır bende.
Gelenekçi
Gelenek görenekten nefret ederim😃
Modernist biriyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar