Dolmuşta kulaklıkla şarkı dinlerken biri “Sesini kısar mısın?” dedi buna hakkı var mı?

Sesi sondaydı ama kulaklıkla dinliyordum sonuçta ne haklarına anlamadım. Tamam deyip kıstım yine de.
Güncellemeler
+1 yıl
İnerken de şükür iniyor dediler kısmama rağmen sonra da sesi çok yüksekti dediler aşırı sinir oldum.
Dolmuşta kulaklıkla şarkı dinlerken biri “Sesini kısar mısın?” dedi buna hakkı var mı?
Cevapla