Sizde her gece hayatı sorguluyor musunuz?

21 yaşındayım kendimi bildim bileli b** gibi bir hayat var hala üniv gitme çabasındayım neden bu türkiye de hayat şartları zor sadece para maddi yönden değil bir insana aşık oluyoruz yapmadığı pislik kalmıyor bir insan sevmek bile şu zamanda çok zor sadık bir insan yok para zaten yok abi bune ya her gün düşünüyorum Arkadaş dost yok yok işte yaşamak bu kadar zor. Herkes birbirinin arkasından iş ceviriyo o yapmaz dediğimiz insanlar her şeyi yapıyor hadi bunları geçtim insanları önemsemiyoruz. Başka ne yönden mutlu olur insan birileri olmadan nasıl mutlu olur
Sizde her gece hayatı sorguluyor musunuz?
Cevapla