Arkadaşlar Sizce Ne Yapmalıyım? Resmen Vicdan Azabı Çekiyorum O Çocukları Orada Bırakmakla Doğru Mu Yaptım?

Arkadaşlar 7 yıl önce Ablam; ailemin istemediği birisine sevdalandı. Bunun için aylarca eve hapsedildi, babamdan yemediği dayak kalmadı ama yine de aşkından vazgeçmedi son çare kaçtılar. Bir ara geldi hamileydi annem ve babam yaka paça kovdular. Halamlar olmasa üzerine saldıracaklardı o kadar yani "Bizim senin gibi evladımız yok" deyip evlatlıktan reddettiler. Ablamın o anını hiç unutamıyorum hala gözümün önünde zaten kendisini en son o zaman görmüştüm. Birkaç ay önce de ablamın bir hastalıktan vefat ettiğini öğrendik. Eşi de bir suçtan cezaevine girmiş geriye 6 yaşında bir kızı ve 4 yaşındaki oğlu kaldı. Eve getirmek istedim ama babam ah o babam.. kabul etmedi. Hatta bana "Çocuklara bakacaksan sende bu evden git" dedi. Annem de sesini çıkarmadı. Teyzemlere götürüp biraz orada baktım ama ne zamana kadar bakacağım? Teyzemin de kendine göre bir hayatı var. Bende hemşirelik okuyorum hangisiyle ilgileneyim? Bugün babaanne ve dedelerine götürdüm onların bakmasını istedim bana kızdılar bende tepki gösterdim bana "Aynı ablan gibisin o da senin gibiydi" dediler. Çektim gittim çocuklar orada kaldı ama aklım hep onlarda. İyi mı yaptım? Kötü mü yaptım? Kafam karışık. Sizce ne yapmalıyım? Çocuklar annelerinin kardeşi olduğum için yanımda biraz rahatlamışlardı ama buna mecburdum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç mi fikir paylaşacak insan yok?
Arkadaşlar Sizce Ne Yapmalıyım? Resmen Vicdan Azabı Çekiyorum O Çocukları Orada Bırakmakla Doğru Mu Yaptım?
Cevapla