Arkadaşlar 7 yıl önce Ablam; ailemin istemediği birisine sevdalandı. Bunun için aylarca eve hapsedildi, babamdan yemediği dayak kalmadı ama yine de aşkından vazgeçmedi son çare kaçtılar. Bir ara geldi hamileydi annem ve babam yaka paça kovdular. Halamlar olmasa üzerine saldıracaklardı o kadar yani "Bizim senin gibi evladımız yok" deyip evlatlıktan reddettiler. Ablamın o anını hiç unutamıyorum hala gözümün önünde zaten kendisini en son o zaman görmüştüm. Birkaç ay önce de ablamın bir hastalıktan vefat ettiğini öğrendik. Eşi de bir suçtan cezaevine girmiş geriye 6 yaşında bir kızı ve 4 yaşındaki oğlu kaldı. Eve getirmek istedim ama babam ah o babam.. kabul etmedi. Hatta bana "Çocuklara bakacaksan sende bu evden git" dedi. Annem de sesini çıkarmadı. Teyzemlere götürüp biraz orada baktım ama ne zamana kadar bakacağım? Teyzemin de kendine göre bir hayatı var. Bende hemşirelik okuyorum hangisiyle ilgileneyim? Bugün babaanne ve dedelerine götürdüm onların bakmasını istedim bana kızdılar bende tepki gösterdim bana "Aynı ablan gibisin o da senin gibiydi" dediler. Çektim gittim çocuklar orada kaldı ama aklım hep onlarda. İyi mı yaptım? Kötü mü yaptım? Kafam karışık. Sizce ne yapmalıyım? Çocuklar annelerinin kardeşi olduğum için yanımda biraz rahatlamışlardı ama buna mecburdum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç mi fikir paylaşacak insan yok?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer