Ağlamak insanların gözünde neden zayıflık olarak algılanıyor?

Bihter çok çirkin ağlıyorsun ya 😀😀
Bihter çok çirkin ağlıyorsun ya 😀😀
Özellikle erkekler ağladığı zaman böyle düşünenler daha çok oluyor.
Ağlamak zayıflık mıdır?
Ağlamak insanların gözünde neden zayıflık olarak algılanıyor?
Cevapla