Beni neden hep yabancıya benzetiyorlar?

Beyaz tenliyim ama sarışın mavi gözlü değilim. Ama benimle tanışan herkes rusluk var mı sen de , yabancı mısın diyor, konuşman da yabancı gibi diyorlar. Gayet düzgün Türkçe konuşuyorum onu niye diyorlar hiç anlamıyorum. Size de diyen oluyor mu ya da sizin de yabancıya benzettiğiniz insanlar oluyor mu Çocukluğumdan beri sadece yabancı medyayı takip ediyorum, onları izleye izleye mi benzedim?
Beni neden hep yabancıya benzetiyorlar?
Cevapla