Neden herkes bana karşı bir tuhaf davraniyor?

Ben geç evlendim iki sene olmadı … evlendikten sonra ablamlar bir tuaf davranmaya başladı. Durumuz onlardan iyi evde aldık çok şükür. Düne kadar ben hep evdeydim , annemle yaşadım. Onlar gelir giderdi tabi herkes rahat evde işi yapan var. Şimdi nedense hepsi bir soğuk bir değişik davraniyor … taşındığım yerde arkadaşlar edindim eşler vasitasiyla. Onlarda bana soğuk davraniyor fazla samimi olmuyorlar. İlk başlarda arada evime gelirlerdi ama artik gelmiyorlar. Yalnızken iyi kalabalıkda dalga geçiyorlar 🤷🏻‍♀️ çalışıyorum bende fazla vaktim olmuyor onlarla ama ilk zamanlar böyle değillerdi. Ev aldık diyemi bilmiyorum neden böyleler bana karşı.. biliyorum yeni geldim aralarına ama sanki arabanın 5. tekerleği gibiyim😔 neden sevmiyorlar …

Neden herkes bana karşı bir tuhaf davraniyor?
Cevapla