Arkadaşım erkeklerin olduğu yerlere gitmek istemiyor, sizce bu normal mi?

Üniversitede yeni bir arkadaş edindim Kütahyalı aynı yurttayiz çok yakın olduk iyi biri ama dışarı çıktığımızda biraz garip hareketler sergiliyor tugalete girdim beklemesini bekledim eşyalarımı tutuyordu ay burada erkekler tuvaletide varmış dedi çekindi yemek yemeye gittik erkekler geldi yemek yemeye ay erkekler geldi dedi yolda erkekleri toplu halde görünce kanka başka yerden gidelim diyor kızın bir erkek fobisi var korkunç yaratıklarmis gibi baktığını düşünüyorum artık sizce bu normal mi bende tam zıttı açık saçık giyinen modern biriyim
Arkadaşım erkeklerin olduğu yerlere gitmek istemiyor, sizce bu normal mi?
Cevapla