Türkiye'de toplu taşımada tanışma kültürü neden yok?

Yabancı ülkede ya da dizilerde görmüşsünüzdür, metro ya da otobüste tanışma olayları çok oluyor sanırım kültür ile alakalı, sadece güzel birine güzelsin demek yanlış anlaşılabiliyor
Türkiye'de toplu taşımada tanışma kültürü neden yok?
Cevapla