Yoksa direkt yok mu olacağımızı düşünüyorsunuz?
Evet inanıyorum
Yok olacağız bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet inanıyorum. Bunun dışında ben her gece kendimi sorguya çektiğim için büyük sorguda vardır diyorum. Sorularım kolay olsun rahat uyuyayım diye gün içinde kontrollü oluyorum. Vicdani huzur gibisi yok.
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim
İnanıyorum, inanmamak aptallık her şeyin bir neden sonuç ilişkisine dayandığına inanıyorum.
Mesela benim gözümde aptalsın ben de senin gözünde
Aynen seda bu mükemmel evren bu mükemmel dünya bu mükemmel gezegenler hepsi tesadüfen bir patlamadan oluştu biz de bu dünyaya boş yere geldik ve ölünce her şey bitecek sence mantıklı mı her sanatın bir sanatkari yok mudur
@Sedakaram Öldükten sonra Münker ve Nekir tarafından sorguya çekileceksin
Ben Big bang teoremine inandığımı söylemedim. Tanrının varlığına da inanıyorum. Ateist değilim. Ama sorguya inanmıyorum. Mesela Sen Allahın yarattığı her şeyin mükemmel olduguna inanıyorsun öyle değil mi? Ve allahın yarattığı her şeyin içinde biz de varız. Yani bizi mükemmel olarak yarattı sizin düşüncenize göre. Peki mükemmel yarattığı bir canlıyı, mükemmel yarattığı bir evrene koyuyor. Ve mükemmelliyetine rağmen bunun için Sorgu yapıyor. Mantıklı olan bu mu sence? Bir insan bile kötü yaptıgı şeylerde neden kötü oldugunu bulmaya çalışır. Ve sorguladıgı sey bu olur. Bir insan mükemmel yaptıgı bir projeyi diyelim neden gidip de sorgulasın? Sorgulamak saçma olmaz mıydı sence de? Allah için de bu durum geçerli
Melekler imanın şartlarında geçiyor. Münker ve Nekir de Allah'ın yaratmış olduğu melekler. Yani sen bir nevi birtakım şeylere inanmıyorsun.
@Sedakaram Sen bugün öl yarın sorguya çekil de o zaman dersin yine inanmıyorum diye
Ben çekileceğime inanmıyorum, sende çekilmeyeceğine inanmıyorsun. benim sana çekilmediğin zaman, kitaplara felan inanmanın gereksiz olduğunu öldüğün zaman görürsün deme hakkım yoksa senin de bana bunu deme hakkın yok. İnsanların düşüncelerine ve inançlarına ne zaman saygı duyma potansiyeline erişeceksiniz merak ediyorum. Zira böyle bağnazlığınızı fazlaca ortaya çıkarıyorsunuz
Şu kızı engelleyin ya
Ablacım görüşüne her zaman saygı duyarım tabikide herkesin herkese saygı duyması gerekiyor
Cevap
4Cevap
Aynen kardeşim her şey tesadüfen oldu biz bu dünyaya boş yere geldik ve ölünce her şey bitecek yani çok saçma
Agresifleşme
Ahirete inancım tam. Dünyaya inancım yok ama ahirete öyle bir inaçla bağlıyım anlatamam. Sorgu elbette olacak.
Türkçe olacağına inanmıyorum
Arapça olacak
Yok olacağız.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar