Sonumuz toprak olduğu halde neden bu kadar çabalıyoruz?

Şu hayatta okul iş para mal mülk hepsi yalan. İsterseniz dünyanın en zengin insanı olun. İsterseniz en iyi okulu kazanın. Hepimizin sonu iki metre toprak. İster ahirete inanın ister inanmayın ölümden kaçisimiz yok. İstediğimiz kadar paramız statümuz mevkimiz makamimiz olsun. Hepsi öldükten sonra bomboş şeyler. Şurda genel olarak önümüzde 40 yıl var adam akıllı yaşayacağımız. Mirası olanlar parasını yemekle meşgul parası mali olmayanlar bu 40 yıl içinde istediği kadar çabalasa ne olur ki sonumuz mezar ölüm toprak. Zengin de fakir de ölecek. Şu dünyayı bu kadar ciddiye almak mantıklı mı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşamak için elbet çaba gostermeliyiz ama para mal mülk uğruna kafayı takmak çaba sarf etmek ne derece mantıklı?
Güncellemeler
+1 yıl
İstediğin kadar en iyisi ol ya da tahmin edemeyeceğim kadar kötü ol sonumuzu bekleyen Ölüm gerçeği var. Ve bundan asla kaçış yok.
Sonumuz toprak olduğu halde neden bu kadar çabalıyoruz?
Cevapla