Herşey olacağına varıyorsa biz neden çalışıyoruz? =)

Bazı şeyler ters gittiğinde kendimize "herşey olacağına varır" zaten deriz. Gerçekten de öyledir. Bazı şeyleri biz ne kadar istesekte değiştiremeyiz.

Pekii, herşey olacağına varıyorsa biz ne için uğraşıyoruz, neden çalışıyoruz ki o halde? :))
Herşey olacağına varıyorsa biz neden çalışıyoruz? =)
Cevapla