Biz ne kadar plan yaparsak yapalım her şey olacağına varıyorsa bu telaş nedendir?


Biz ne kadar plan yaparsak yapalım her şey olacağına varıyorsa bu telaş nedendir?

planlar yaparız.. herşeyi detaylarına göre düşünürüz..
sonunda.. yine birçok şey istedigimiz gibi olmaz..
maalesef ki herkes plan peşinde proje peşinde bir telaşla..
ama yinede her zaman bizim kontrolümüzde gelişmiyor mu olaylar
o halde ne yapmalıyız?
ya da neden planlara bu kadar bel baglıyoruz?
Biz ne kadar plan yaparsak yapalım her şey olacağına varıyorsa bu telaş nedendir?
Cevapla