Neden insanlar bu kadar iyiyi görmezden gelir?

Merhaba arkadaşlar sorum şu ki ben özel sektördeyim iş yerindeki tüm arkadaşlarımın herşeyine koştum yanlarında oldum işten çıkan arkadaşlarım dahi olsa aradım sordum benim en güzel günümde yanımda olmayanları dahi aradım sordum ama baktim ki ben en güzel günümde yanımda çoğu insanı göremedim hatta işten ayrılan sevdiğim bir yakın gördüğüm bir arkadaşım vardı büyüğüm hep aradım hal hatır sordum baktim ki soğuk cevaplar alıyorum en son acaba ben mi bu kadar iyiyim yoksa onlar mi kötü o kadar zoruma gidiyor ki hiç bir şey yapmadigim halde ınsanların böyle tavır alması sizce ben mi çok iyi düşünüyorum
Neden insanlar bu kadar iyiyi görmezden gelir?
Cevapla