Kızımı, eğer bir daha sigara içerse satıcıları dava etmekle tehdit ettim. Kızımın bana güveni kırılmış mıdır?

Kızım 15 yaşında ve bu sene 10. sınıfa başladı. Ortaokuldaykende asosyaldi ama şimdi sigara içmesi sayesinde arkadaş edinebildiğini düşünüyor. Bu zamana kadar hep elimden geleni yaptım onun için. Arkamdan iş çevirmek istemediğini, sigara içtiğini bana söyledi. Bende ona sigaranın zararlarını anlattım ve 18 yaşından küçüklere sigara satmanın hapisle sonuçlanan bir suç olduğunu, bir daha içerse aldığı kişileri bulup dava edeceğimi söyledim. Çevrem geniş ve maddi durumumuz fazlasıyla iyi, yani bulmakta sorun yaşamayacağımı biliyor. Bu zamana kadar onu kısıtlamamaya çalıştım ama o benim kızım, bu yaşında vücudu o zehirli dumanı solusun istemiyorum. Sizce ona böyle demekle fazla mı baskı yapmış oldum? Ya da daha fazla mı tepki göstermeliydim? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızımı, eğer bir daha sigara içerse satıcıları dava etmekle tehdit ettim. Kızımın bana güveni kırılmış mıdır?
Cevapla