Kızımın sigara içtiğini öğrendim, yaptıklarımda iyi yapmış mıyım?

43 yasinda bir anneyim 14 yasinda kizim var sigara içtiğinden şüpheleniyordum arkadasi da sigara kullaniyormus kizimin odasının kapısını kırdım üstüne atlayip onun hareket etmesini engelledim ardından telefonunu ve kredi kartını kırdım tehtid ettim ve namusuna kadar küfür ettim arkadaşını da arayip onada küfür edip bagirdim gece 3 ten beri kavga ediyorum bağırıyorum da bana en son "Ben hatalıyım ama sen çok abartiyosun bir daha içmem olur biter " dedi sizce hakli mıyım, iyi yapmis miyim?
Kızımın sigara içtiğini öğrendim, yaptıklarımda iyi yapmış mıyım?
Cevapla