Üniversitede herkes beni siyah hırkalı, yeşil çantalı kız olarak tanıyor. Aynı kıyafetlerle giymek utanılacak bir durum mu?

Ben ister istemez utanıyorum bir omuz dusuklugu bir eziklik hissediyorum. Insanlar adimla degil kıyafetimle taniyor. Cogunlukla kendilerini benden ustun goruyorlar. Sinifta sesim kisik cikiyor. Sanki herkes benden bahsediyormus herkes beni izliyormus aa yine aynı kiyafetleri giymis der gibi bakiyorlar yani bana oyle geliyor.
Hatta yurda giderken sınıftan bir kiz hırkan cok guzel ama hep bunu mu giyeceksin demisti donup kalmistim.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru sectigin icin tskk. @Brandgirl
Üniversitede herkes beni siyah hırkalı, yeşil çantalı kız olarak tanıyor. Aynı kıyafetlerle giymek utanılacak bir durum mu?
Cevapla