Bir kuzenim var samimiyiz normalde. bir iftar programı vardı bugün. birkaç gün onceden yazdım ona da Cmt günü müsaitsen sen de gel dedim. O da Cmt ve Pazar günü arkadaslarımla programım var dedi (arkadaslarım var havası oldugunu anladım çunku ben Cmt gününü diyorum o Cmt-Pazar günüm dolu diyor😂)
Bu akşam bir baktım amcamla iftar fotosu atmış storyden. ben de yazdım "cmt ve Pazar arkadaşlarımla planım var dedigin amcam mıydı kanka 😂" dedim. O da "yok kanka arkadasım işten geç çıkacakmış gidemedik babamla gittim. babama neden arkadaşım diyeyim ki" dedi. arkadaşıyla kaç gün önceden plan yapıyor ve arkadası isten geç çıkıyor inanalım mı yani. Sizce de kesinlikle yalan degil mi? Gelmek istemeyebilir bunu anlarım ama neden arkadaslarimla haftasonu takılıcaz diye yalan söylüyor ki anlayamadım yani ne mana
Bu akşam bir baktım amcamla iftar fotosu atmış storyden. ben de yazdım "cmt ve Pazar arkadaşlarımla planım var dedigin amcam mıydı kanka 😂" dedim. O da "yok kanka arkadasım işten geç çıkacakmış gidemedik babamla gittim. babama neden arkadaşım diyeyim ki" dedi. arkadaşıyla kaç gün önceden plan yapıyor ve arkadası isten geç çıkıyor inanalım mı yani. Sizce de kesinlikle yalan degil mi? Gelmek istemeyebilir bunu anlarım ama neden arkadaslarimla haftasonu takılıcaz diye yalan söylüyor ki anlayamadım yani ne mana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yalan pis münafık ramazan ramazan yalan konuşuyor birde
Bence de. Yani dedigi resmen yalan de mi
Öyle tabi ki de
İsteği kabul edersin sende bekliyorum
Bir de amacı ne olabilir onu anlayamadım. Gelmek istemiyorsa babamlarla iftara gidicem dese anlarim. ben cmt gunu diyorum o Cmt ve Pazar arkadaslarimla program yapıyor. degisik midir nedir yani
Yani anladığım şu senden uzak kalmak yani seninle vakit geçirmek istemiyordur diye düşündüm ben.
Ama "Kanka Cmt ve Pazar gunu arkadaslarımla programım var diye bahsettigin amcam mıydı 😂"
demekle cok iyi ettim degil mi 🤣
Bunu diyerek zaten onu bitirmişsin bence
😂😂😂
Benle vakit gecirmek istemiyor degil. gelecegi iftar programi dini bir yer. ama gelmiyorsa da arkadaslarımla gitcem diye yalan söylemesi saçma. Benim arkadaslarim var diye mi kiskanıyor anlamadım
Haa ondan olabilir eğer dindar bir yer ise belki kendisi öyle bir ortamdan hoşlanmıyor ve bu yalanı sana söylemiştir.
Kanka mesaj atsana burdan neden böyle konuşuyoruz.
Açıklama yaptı arkadasim isten gec cıktı diye babamla gittik. yoksa neden babama arkadasım diyeyim deyip 😂 emoji atmıs. Ben de "bence de denmez zaten" dedim. O da "aynen" dedi. Sonra bence lafı degistirmek icin "senin iftar nasıl gecti" dedi. Bir sey yazmadım. Yani bu samimiyetsizlik degil de ne
Ben mesaj atsmiyorum xperim yetmiyor
Takip istegimi kabul etsen
Kanka o baya pot kırmış zaten
Valla bir şey diyemiyorum yapılan şey hoş değil yaa
Ne cevap versem "senin iftar nasıl gecti" sorusuna. Bilerek yarına mı cevap versem geç sekilde "güzel gecti" diye. Yoksa simdi mi yazsam "güzel geçti" diye. Normalde olsa güzel gecti kanka deyip emoji filan atarım ama soğuk yazıcam
Şimdi yaz zaten anlaması gerek
Direkt "güzel geçti" diycem. Aynı mahallede oturuyoruz bir de sözde iyi arkadasız ama tamamen samimiyetsiz oldugunu belli etti bu son yaptıgıyla. ayrı olarak kendisini iftara davet edicektim amcamlardan ayrı sekilde. ama çok bekler. ne hali varsa görsün
Yani fazlasıyla o samimiyetsizligini belli etti.
Karşıdan gelen mesajlarını açsana yazamıyorum sana
İsim ne bu arada
3 xper olmadığın icin yazamıyorsun
Evet
Öyle yani. Samimi sandıgımız insanlar samimiyetsiz cıkıyor ilginç
Bu hayatın kanunu zaten. Bir laf var ya ummadığın taş baş yarar diye
Ummadıgım tas degildi zaten ama yani bu kadarı da pes. Ona sorsan herkes şeytan kendisi melektir. Mesela bugünlerde görussek filan cok soguk hissederim ve gıcık hissederim. ben mi abartmıs oluyorum bu durumda yoksa normal mi
Yok canım sen neden abartasın yapman gereken şeyi yapıyorsun. Sana verilene karşı bir cevap.
Aynen herkese hakettigi sekilde davranmak gerek. Mesafeli davrandıgım zamanlarda da kendi yakın olmaya calısıyor. bu sekilde kısır döngu oluyor. yani kendi de mesafeli olsa merhaba merhaba modunda olsak tamam ama ben mesafe koyunca o koymuyor arayı düzeltmeye calısıyor
Senin mesafeyi koyduğunu görünce hatasının farkına varsın en azından.
Evet varıyor farkına. Sonra yine aynı döngü 😂
Bu da artık onun ayıbı gerçekten.
İşine gelmeyince ipe un da serilir Alış buna
Isine gelmemek degil ki bu. O iftar programina gelmek istemez ve babamlarla planım var dese anlarım. Ama ben Cmt günu icin diyorum o ek olarak sanki sormusum gibi Cmt ve Pazar arkadaslarımla planım var diyor halbuki arkadaslarıyla planı filan yok. ilginc
Belki de vardır ve gerçekten ekilmiştir
Olur ya evdeki hesap çarşıya uymaz
Aldırma sanane boş ver
Yalan söylemesi normal mi yani
Değil de sanane yani boş ver bundan sonra ona gore davranırsın ama değişmesini saglayamazsin
Evet. böyle bir insan karsısındaki kisiye deger vermiyordur bence. Bir de galiba benim arkadas cevremi kıskanıyor ve kendisinin de varmıs gibi gosteriyor. Normalde "yok kanka babamlarla iftara gidicez" diyebilirdi ama onun yerine haftasonu arkadaslarimla iftara gidicez diyor. komik ve samimiyetsiz. Bir de hicbir sey olmamis gibi lafı ceviriyor senin iftar nasıl gecti diye. Normalde umursamadıgım birisi olsa bosveririm ama cevremdeki sözde yakın birisi böyle yapınca gıcık oluyorum. mesafe koydugumda da neden mesafw koydun diyor
Ya sebeb göstermene gerek yok bence kendisine bakmasını söyleyebilirsin
Bu nasıl bir yazı yazmak
Kötü mü yazmışım 😂
Noktalama işaretlerine bile dikkat ettim daha ne olsun yani 🤣
Yok başlık mük
Ne anlattın sen 😏
Eee ne olmuş peki
Ayıp etmiş kuzenin
Hem de nasıl ayıp yani. Ama Allah sasırtır insanı öyle. Storylerini bile gizleyen bir tip. nasıl olduysa herkese açık yapmıs gördüm. O bahsettigim iftar programina gelmek istemez ve babamlarla planım var dese anlarım. Ama ben Cmt günu icin diyorum o ek olarak sanki sormusum gibi Cmt ve Pazar arkadaslarımla planım var diyor halbuki arkadaslarıyla planı filan yok. ilginc. neyin havası bu yani. beni arkadaslarım var diye kıskanıyor mu acaba anlamadım
Bir de söyledigi açıklama da yalan bence. arkadası işten geç cıkacak diye gidememisler. arkadasları 5 gün once yaptıkları planda çıkıs saatini ayarlayamıyor mu ki. Bir de hicbir sey olmamıs gibi "senin iftar nasıl gecti" diyor. Boyle birine nasıl davranılmalı