Baskıdan dolayı evde bir türlü dışarda bir türlüyüm. Ne yapmamı önerirsiniz?

Üniversite okuduğum şehirde farklıyım. Evde çok farklıyım. Mesela 2. Öğretim okuyorum. 11 de falan yurda gidiyorum. Ama evdeyken 3ten sonra dışarı salmiyorlar. Nasıl bir mantık ben de anlamadım. Veya evdeyken giydiğim her şeye her detaya karışıyor abimler. O yüzden evde ayrı bir gardrobum burada ayrı bir gardrobum var. Normal dar pantolon bile giydirmiyolar. Uzun kollu onu da bol giyeceksin falan. Unide crop şortla gezmiyorum ama yine de abimler görse kafayı yer. Veya kendi şehrimde markete bile gidemiyorum. burada arkadaşımda kalsam ruhları duymaz. Böyle olmak istemiyorum
Baskıdan dolayı evde bir türlü dışarda bir türlüyüm. Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla