Feminizm / maskulizm gibi ideolojiler kadın ve erkeği aynılaştırıyor mu?

14 yaşından 21 yaşına kadar feminist olarak yaşadım. Şimdiyse değilim. Dünyada ölen, ezilen hickimsede umrumda değil. Fakat dünya Kova çağına giriyor ve bu da kadın/erkek bütün sınırların yok olması demek. Bu yok olma durumu da bu tarz ideolojiler üzerinden gerçekleşiyor.
Feminizm / maskulizm gibi ideolojiler kadın ve erkeği aynılaştırıyor mu?
Cevapla