Calismasaniz ve sürekli evde olmak durumunda olsaniz nasil vakit gecirirsiniz?

Ben çok sıkılıyorum yalnizliktan. Hic arkadasim yok edinmek de istemiyorum gerci. Kucuk bir bebegim var. Ne bisey izlememe izin verir ne kendi basina oynar. Surekli ilgi ister ama ben calismak gezmek yürümek istiyorum bu hayat sanki benim degil gibi geliyor. Kitap okuyorum ve sürekli ev temizliyorum. Pskologa gitmek istedim seansi 300 lira. Ne yapmaliyim cok mutsuzum
Calismasaniz ve sürekli evde olmak durumunda olsaniz nasil vakit gecirirsiniz?
Cevapla