Merhabaa 🌸
Regl dönemini evde geçiren ve battaniyesiyle, çikolatasıyla aşk yaşayan kızlar size sesleniyorum! 💅🏻
Vaktinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Merhabaa 🌸
Regl dönemini evde geçiren ve battaniyesiyle, çikolatasıyla aşk yaşayan kızlar size sesleniyorum! 💅🏻
Vaktinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Reglimin ilk saatlerinde ağrı oluyor ağrı kesici içtikten sonra normal günlük hayatıma devam ediyorum Dışarı çıkmam gerekiyorsa dışarı çıkıyorum kendimi kısıtlamadan ne yapmam gerekiyorsa yapıyorum Öyle günlerce bu durumun geçmesini bekleyemem
İlk iki gün ağrıdan yerimde kıvrandığım için ilaç içip yatışa geçerim. 3. günden sonra ağrılarım bitiyor zaten, rutin işe devam ama evde olmadığım zaman zorlanıyorum tabi...
Keşke o an çikolata bulabilsem baska hicbisey istemem zaten. Sıcak su torbaları telefon temiz kiyafetler sicak duş cilt bakimi sicak içecekler iyi oluyor
Hastanede. Regl dönemindeki yoğun agrilar için kullandığım ilaçlar yüzünden sonu hastanede bitiyor hep. Ilacin ağır yan etkisi var.
Ben vaktimi hep evde geçirdiğim için diğer günlerle aynı oluyor. Ders çalışıyorum, kitap okuyorum, videolar izliyorum, yemek yapıyorum...
Nutellamı kaşıklayıp battaniyeme sarılıp yatıyorum😄
regl dönemim hep okul açıkken denk geliyor bu duyguyu tadamadım...
Uyuyorum ya da kitap okuyorum
yatıp telefonla ilgileniyorum
Yemek yerken film izliyorum genelde
Full yatmak istiyorum ama mümkün değill.
Bişey yaptığım yok, normal hayata devam
Rutin değişmez ilk gün harici ağrı yok,
Bakım yaparak ama seviyorum evde oturmayı
Uyuyorum genelde veya film falan izliyorum
Şu an derse başlayacağım bu ağrıyla 😀
günlük rutinim benim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?