Demiş Charles Bukowski..
Ne kadarımız buna katılıyor acaba? İyi geceler herkese.. :)
Ne kadarımız buna katılıyor acaba? İyi geceler herkese.. :)
Aslında mutsuz olanların çoğu uyuyor çünkü gerçeklerden kaçma ya da yaşananların vermiş olduğu yorgunlukla kırgınlıkla uykuya kaçıs var.. Mutlu olup uyumayanlara selam olsun :)
Sevgili Bukowski der ki; '' Her gece aynı sözümü kullanıp ne diye aynı soruları sorarsınız ks üyeleri..''
Kendisine iletmek istediğiniz bir şey var mı?
yok bee ben mutluykende böyleyim uyku düzensizligi
heyttt kalkın l*n şerefsizler diye bagırasım geliyor içimden şimdi ya polise haber verir zalım komşular :D
bir ergen vardı bagıran karı swf sini atıyordu öyle bişeymi sandın
adı korkunç karı yazıyordu bide :D
yok ya bende şaka yapacak halmi var depresyondayım :D
Charles Bukowski demişsse doğru demiştir teşekkürler sanada iyi geceler
Cevap
20Cevap
Ve ben bilirim ki..
Uyuduğunuz zaman ruhunuz bedeninizden ayrılıp sevdiğinin yanına gider...
İşte bu yüzden yalnızlar kolay uyuyamaz...
evet mutsuz gibiyim ama yalnız değilim kahvem sigaram hep yanımda
Hahhahha o kiz aklima geldi ya everybody facebook :)))) Hahhahaha
hep mutluyum hala ayaktayım demekki neymiş koca bir yalaaaaan allah belanı versin charles bukowski
ölmüştü dimi bu duymuşmudur ki accık korktum hee
Mutlu olsam uyurdum rahat rahat.
Benim için doğru söz :)
cut.
Bunu 2 gün önce sormuştu sanırım biri ^^ Ben mutluyum ya. En azından olmamam için bir sebep yok şimdilik ^^ Katılmıyorum
Aynen katılıyorum. İyi geceler mutsuzlar ve rainbow12 :)
mutsuz değilim ama benden de selam olsun sana mutsuz yoldaş.
Mutlu değilim ama istersem uyurum o saattede skntı yok.
Vaaay söylencek söz kalmadı artık. Klavyem eridi bitti. napalım arkadaş. Hayat böyle işte. :(
Mutlumusun?
Bosveeeer. Birazdan geçer diyor Semender'de
İmkânsız
mutlu değilim ama mutsuzda diilim çalıştığım icin uyumuyorum ))
Ben uyumuyorum ama mutluyum katılmıyorum bugünlük asdfg
İyi geceler tam katilmiyom bu söze mutlu mutsuz ayaktayiz :-)
Tabyyyki :-D
Charles Bukowskı 'dn söz etmenz güzel bayan kıtapları cok okunası..
önemsız soruyu sadece çalıştıgım yerden sordunz o kadar.. yaşantısı hp dıkkatmı çekmişdr yazarın..
uyurken mutluluğu hissedemezsin :D
Mutsuz olan uyumazmi:)?
Sanada iyi dost iyi insan :)
Bu adam hep mi doğru konuşur.
mutluyum ama uyumadım, sana da selam
mutsuzluk alışkanlık yaptı napalım :D
Mutluyuz cok sukur
Katılıyorum. elbet
aynen Aleyküm selam
lanet olsun ben!
uyuyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar