Üniversitedeyim ve sınıfımda kadın öğrencilerle konuşmayan bir erkek var. Siz bu duruma ne dersiniz?

Kadın öğrencilerle konuşmuyor ve hatta onlar bir şey sorduğunda (whatsapp veya yüzyüze) tepkisiz kalıyor veya müsait değilim diyor. Yani biraz ilginç geliyor bana. Üniversiteye gelip hala bu kafada olmak.
Üniversitedeyim ve sınıfımda kadın öğrencilerle konuşmayan bir erkek var. Siz bu duruma ne dersiniz?
Cevapla