Meselâ okulda iş yerinde hiç kimseyle konuşmayan diyaloğa girmeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?

ben meselâ 3 yıldır aynı yerde çalışıyorum özellikle de kızlarla hiç diyaloğa girmem erkeklerle ise 2 3 kişi bu beni egolumu yapar dedikodumu yapmışlar arkamdan:((((
Meselâ okulda iş yerinde hiç kimseyle konuşmayan diyaloğa girmeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla