Fransizlarla bu konuda aynıyız bence sizce?

Fransızlar aslında ırkçı insanlar değil bana hepsi olayı anlattı neden istemediklerinin bende onlara hak verdim ülkelerinde 3 milyon Afrikalı 5 milyon Cezayirli 2 milyon Fas Tunus Libyalı yani bu insanlarda haklı tepki göstermeye Yani ülkelerinde Ermeni türk kurt de var ama onların sayısı işgal düzeyinde değil yani Fransızlara ırkçı diyolar ama bence hiç öyle değil adamların ülkesi resmen işgal ediliyor Bizdede 4' milyonu Suriyeli ve Afgan var yani kendimi fransizlarin yerine koyunca insanlarin hakli olduğunu gördüm bence fransizlarda ırkçı değil sadece ülkelerinde azınlık olmak istemiyolar
Fransizlarla bu konuda aynıyız bence sizce?
Cevapla