Mağdur olmanıza rağmen, hak aradığınızda kapıların suratınıza çarpıldığı oldu mu hiç?

Benim oldu. Hem de bu platformda. Mağdur olmama rağmen hesabım donduruldu. 3 gündür hiçbir şey yapamadım. Ayrıca hesabım açıldıktan sonra bile 10 gün önceki yorumumu iletişim amaçlı yorum olarak kaldırmışlar. orada da kimseyi özele davet etmedim. Kız bana bir şeyi anlatmamı istedi. Ben de ulu orta yerde anlatamam. Anca özelden anlatabilirim yazdım. Onu özele davet etmedim. Mesaj at demedim. Mesaj da atmadım. vs Bir de bu yorum çok önceki yorum. Bana ana bacı ağır küfürler eden feminist kız üyenin yorumu kaldırılmadı ama. Bence erkekler günümüzde aşırı mağdurlar. Hak aramaya çalışınca bile kapılar suratına kapanıyor. İnsan gibi muamele görmek istiyoruz. Çok mu bir şey istiyoruz. Ben erkek olarak eşitlik istiyorum. Erkek hakları da olsun istiyorum. Kadınları ezelim, gömelim diye bir şey demiyorum. Sadece diyorum ki, erkek hakları da olsun. Eeee ne var bunda. Kötü bir şey mi diyorum. Lütfen biz erkeklere de iyi davranın. Bizim de duygularımız var. Nefret ve kin hiç güzel bir şey değil. Okuduğunuz için teşekkürler. Herkese iyi bayramlar. Mutlu günler.
Mağdur olmanıza rağmen, hak aradığınızda kapıların suratınıza çarpıldığı oldu mu hiç?
Cevapla