Kaynanam oğluna çocukmuş gibi davranıyor, ne olacak böyle?

Ben bu durumdan çok sıkıldım. Örneğin Hasta oldun hasta olacaksın ilacını iç iç yemeğini bitir yemeğini ye bakma TV ye telefonu elinden bırak bakayım ateşin var mı.

Diyip duruyor beni de aynı kendisi gibi yapmaya çalışıyor bende fazla üstüne gitme anne hasta olacaksın diyorsun oda kendini hasta hissediyor sürekli diyorum anlamıyor.

Çünkü kendisi de kendini sürekli hasta yapıyor hasta moduna giriyor.

Bu bana dokundu şu dokundu bu böyle yaptı diyor. oğluna da aynı şekilde o ilaç seni mahveder sana iyi değil yan etkı yapar falan filan.

yani hasta olmayan insan hasta olur. ben kaynanami seviyorum annem gibi görüyorum ama bu konularda gerçekten insanın canı sıkılıyor ben ne yapmalıyım bu durum nasıl düzelir.

Ben çocukmuş gibi eşimin arkasında dolanmak istemiyorum. Beni o konuma getiriyorlar.
Kaynanam oğluna çocukmuş gibi davranıyor, ne olacak böyle?
Cevapla