Ne tepki vermeliyim? Kafam çok karışık?

Ailemin tek çocuğuyum kardeşim yok maddi durumumuz çok iyi ailem beni maddi- manevi destekliyor. Yüksek Lisans ve Doktora yaptım 8.500 TL maaş alıyorum aylık. Eşimle 7 yıllık evliyiz 4 yaşında kızımız var kreşe gidiyor eşim ilkokul mezunu çalıştığı iş yerinden memnun değil patronu sürekli onu aşağılayıp küçümsüyormuş başka iş araştırmış istediği pozisyonda iş bulamamış. İlkokul mezunu olunca ve iş imkanları pek olmayınca o da çalışmak istemiyor. İkinci çocuğu istediğini ve evde ev işleriyle çocuk bakmakla meşgul olmak istediğini çalışmak istemediğini söyledi. Doktora gitmiş 2. çocuğa 6 haftalık hamile. Çalışması için baskı yapmalı mıyım sizce? Maddi durumumuz çok iyi. Zorla çalış da diyemem ve hamile haliyle patrondan azar işitsin istemiyorum.
Ne tepki vermeliyim? Kafam çok karışık?
Cevapla