Dinin bazı kuralları neden bu kadar katı?

Bazı şeyler için sadece evlenmek lazım geliyor ancak evlenemeyen onlarca insan var ve bu insanlar hayatları boyunca hiç mi yapmayacak
Yani düşünüyorumda bedenimizde bulunan bir güdü neden sürekli bastırılmak zorunda?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanların serbestlik sonucu azıtma gibi durumları olabiliyor hatta oluyor. Kısıtlamakta aynı etkiyi yapıyor ama Bir çıkmaz gibi bir şey
Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları azgınlıktan bunu yazdığımı düşündü sanırım 😄😄 yani insanız sonuçta ama benim bunu yazmamdaki sebep benim cinsel dürtülerim değil din konusunda kafam karışık sadece, kötülüğe veya islamiyete göre yasaklara meyletme arzusu olan insanı yaratma, ve insan bunları yapınca ceza verme; peki hiç yaratılmasaydı ne tür bir kayıp olabilirdi ki?
Dinin bazı kuralları neden bu kadar katı?
Cevapla